poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zastępstwo ;) I post o perfumach i zapachach, czyli czym pachnie Milejdii :D

Heej, pewnie mnie nie znacie, jestem Karolina, przyjaciółka naszych kochanych autorek tego bloga. Będę pisała w ich imieniu, ponieważ są na koloniach muzycznych. Dzisiaj napiszę Wam o zapachach Majki- zgodnie z jej wskazówkami . Napisała mi wszystko na kartce + ominę początek o tym że sana koloniach, to już wiecie :D
1.Playboy- Play It Lovely.
Mój ukochany Playboy. Nie chciałam kupować tych perfum, bo to w końcu Playboy, ale zapach mnie urzekł ; ) Jest taki kobiecy, świeży, a zarazem seksowny, ale jest najmniej sexi ze wszystkich Playboy'ów. Nie jest ciężki. Długo się utrzymuje zwłaszcza na nadgarstkach i za uchem. Mój ulubiony na chłodniejsze dni.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytryna, jeżyna, gruszka
nuta serca: orchidea, dzwonek, tuberoza
nuta bazy: ambra, paczula, bób tonka.

Ten bób tonka śmieszy xD 
Cena ok. 25zł w Naturze.
Mam w formie takiej jak na zdjęciu, lubię też jako mgiełkę.

2.Avon Naturals Śliwka i Nektarynka.
Lekki, słodki, delikatny- tak widzę ten zapach. Uwielbiam go nosić latem na dekolcie i we włosach. Nie specjalnie długo sie utrzymuje, więc muszę się często poprawiać.
Cena 10zł.
3.Fruttini Sorbet Ananas i Prosecco.
Nie za bardzo wiem co to to prosecco :o Mogę o nim powiedzieć dokładnie to samo co przy Avonie.
Cena ok.14zł w Naturze.
4.Christiana Aguilera- By Night.
Mój pierwszy zapach od jakiejś gwiazdy. Szaleje za nim !Dostała w prezencie na urodziny. Bardzo długo się utrzymują. Kojarzą mi się z świętami Bożego Narodzenia, pewnie dlatego że maja nutkę pomarańczy ; ) Pachną intensywnie,słodko, ale nie są przesadzone. Świetnie się sprawdzą dla uwodzicielek :D Flakonik jest przepiękny ! Świetnie się prezentuje na półeczce, więc stoi na widoku.
Cena ok. 60-100 zł w Naturze ("strzelam" xd)
Noo, to by było na tyle. Papa !




1 komentarz: