środa, 1 sierpnia 2012

Plany na sierpień i zakupy do szkoły :D

Na początku chciałam usprawiedliwić swoją (i przy okazji Majki) nieobecność. Ja byłam u babci gdzie nie ma internetu , a Majka zarabiała na zbieraniu wiśni. Skubana zarobiła już z 60 zł ! ; P
Nie będzie dzisiaj jakiejś ambitnej notki ,pewnie będzie nieogarnięta za co przepraszam xD
Sierpień chcę poświęć przyjaciołom i zakupom ; P Także planuję znaleźć sobie chłopaka xD Majka już ma a ja to co? Nie chcę być gorsza xd
Jeżeli chodzi o plany na sierpień to oczywiście kolonie muzyczne z dziewczynami, szwędanie się po mieście z ekipą, zakupy w między czasie. A Wy jakie macie plany na sierpień?
Co kupiłam na nowy rok szkolny? Torbę, zeszyty, książki, piórnik, różne takie do pisanie, malowania, naklejki do ozdobienia szafek xD Muszę jeszcze kupić jakieś spodnie, bluzę, parasol, no jeszcze może płaszczyk i takie tam ; P
Dobra ide Majce pomóc, ale chyba teraz jest w domu, odpoczywa xD Eee tam ! Wyciągnę ją to pójdziemy znowu x 3 Może też zarobię pare groszy ; )
Papa !

1 komentarz:

  1. Muszę ponadrabiać wszystkie zaległe komenty...
    Czyli plany miałaś/masz ciekawe ;) Też zamierzam robić zakupy do szkoły.
    I co? Zarobiłaś na tych wiśniach?

    Zapraszam do mnie na zezowate-mysli.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń