czwartek, 2 sierpnia 2012

Jak zmienić swoją koszulkę?

No właśnie. Kiedy znudzi nam się jakaś bluzka warto ją przerobić na modową perełkę :D
1.Frędzelki
Wystarczy użyć nożyczek ; ) Na końcu frędzelka warto zawiązał supełek (lub przez supełkiem nawlec kilka koralików)
2.Samodzielne nadawanie kształtu dekolcie i rękawom.
Dekolt możemy zrobić w serek lub łódeczkę , rękawy możemy obciąć w falbanki, frędzelki lub obciąć do zera) a dół koszulki może być dzięki Tobie asymetryczny (krótszy po lewej ,z przodu, itd.)
3.Dziury.
Chyba nie muszę mówić jak wycinać dziury ? Najlepiej zrobić je na plecach i założyć pod przerobioną bluzkę top w kontrastującym kolorze.
4.Ozdabianie ćwiekami i ...guzikami!
Wystarczy kupić trochę w dobrym sklepie (nie wiem w jakim bo nigdy nie kupowałam) i przykleić/przyszyć.
5.Wycinanie boków, pleców.
6.Nadanie/zmiana koloru.
"Kleksy" z farby do tkanin czy szlaczek ze spray'a może sprawić że Twoja bluzka będzie jedyna w swoim rodzaju !
7.Wzór Galaxy.
8.Doszywanie różnych elementów.
Np. wyciętych łatek ,kokardek,koronki,przypinek ja nawet kiedyś przyszyłam breloczek xD
Nie wiem jak wy, ale ja zaraz coś przyszyję do mojej bokserki :D Oczywiście jak mama pozwoli -,-
Aha i mam specjalne podziękowania dla Justyny i Moniki : *
Papa !








6 komentarzy:

  1. Fajne pomysły, można odnowić stare ciuchy:)

    Zapraszam do mnie, może zostaniesz moją obserwatorką:)? odwdzięczę się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się temat postu ;) i sam blog !
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://instantaneous-going.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysły super, tylko brakuje mi koszukli do przerobienia : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły *o* Taka reinkarnacja ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :D Wzór galaxy i dziury na plecach są szczególnie super ;)
    Dziękuję za pozdrowienia! ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły, jednak ja nie jestem aż tak odważna, żeby przerabiać tak bluzki. "Noszę się" głównie w stylu rock/metal ;D

    OdpowiedzUsuń