sobota, 4 sierpnia 2012

Najnowsza zdobycz rodem z lakierów do paznokci ; 3

Tum, tum, tum , tum , tum , taraa ! xD
Lakier firmy Bell z serii Air Flow. 
-mam dokładnie taki kolor, piękny, coś w rodzaju morskiego turkusu czy mięty. No coś ślicznego. Jara się nim na moich pazurach xD
Kupiłam za 6 zł. Ma bardzo ładna gamę kolorów. Do wyboru do koloru xD Szybko zasycha, ładnie się prezentuje, jednak 1 warstwa nie kryje idealnie. 
Chciałam jeszcze wtrącić, jakiej odżywki do paznokci używacie i jaką polecacie na wzmocnienie ich? No wiecie, ciągłe zmywanie wysusza ; /
Papa !


5 komentarzy:

  1. ja też mam podobny kolor :))
    niestety nie używam odżywki do paznokci :/
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, gdzie Ty to kupiłaś? ;)
    Wiesz jaką mam odżywkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor ;D
    Zapraszam na mojego bloga http://ridiculously8complicated.blogspot.com/
    liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trza będzie się zaopatrzyć w lakiery itp. ale niestety w mojej nowej szkole nie wolno sobie NIC malować ;/
    BTW. Musisz mnie "wprowadzić" w świat kosmetyków, bo ja się nieee znam ;)

    OdpowiedzUsuń