niedziela, 2 września 2012

Riposty ;p

Wróciłam w niedz., ale nie mogłam się zalogować ; / Tak więc przepraszam ; ) Co do wyjazdu to było super, poznałam fajnych ludzi, ale nie o tym chcę pisać. Karolina zdaje się nie przekazała mojej kuzynce zeszytu z postami i nie mogła nic dodać ; / No ale skoro jestem w domu to wszystko wróci do normy. Stęskniłam się za blogiem i moim łóżeczkiem :* Aaa no i rodzice powiedzieli że podczas roku szkolnego dostęp do komputera bd miała w weekendy ; / Maryśka penie też. Zauważyli że ortografia nam spadła xD 
No a dzisiejsza notka, bd taka raczej nudna niestety, wena mi wysiadła. Jestem troche przybita z powodu szkoły -,- Wy pewnie też. No ale może jak dodam pare śmiesznych ripost to Wam się humor poprawi ; )
Zdałam sobie sprawę że razem, dodałyśmy tylko 6 postów w sierpniu :O Ale odliczając 2 tyg. wyjazd nie jest źle xD 
Dam Wam trochę ciętych ripost, które mają na celu rozbawić, a nie obrazić. Możecie zgasic nimi wroga ; ) Wiele z nich użyłam i wygrałam :D
Nie mów tyle bo ci się zęby spocą.

Jak do mnie mówisz to zęby na baczność !

Błysnąłeś jak chrząstka w salcesonie.

Wyglądasz jak Hugo w dolinie paproci :D

Kiedyś taki chłopak mówił o wszystkich dziewczynach "grube" chociaż nie były no i ja wyhhaczyłam gdzieś taką ripostę:
Ja kiedyś schudne, a ty zostanie ze swoim ,jak ty to nazywasz? Aha "mózgiem" ! 

Za kogo się uznajesz? Za Janosika? Zapomniałeś ciupagi !

Jesteś piękny jak kwiat akacji ...który rośnie w ubikacji !

Jesteś tu potrzebny jak piaskownica na Saharze !

-Wolna, zajęta?
-A co ja toaleta?! xDD

A teraz coś dla córeczek tatusia xD <podczas kłótni> Używajcie, gdy macie wyluzowanych rodziców.
-Tato, nie kłóć się ze swoim plemnikiem !

Jeszcze chciałabym Wam życzyć szczęścia w nowym roku szkolnym ; ) 
Papa mordki moje ! :*

2 komentarze:

  1. fajna notka ,a blog świetny :) zapraszam do mnie http://peaceandloff.blogspot.com/ + obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł na post! Śliczne tło bloga, zachęca do czytania :)

    OdpowiedzUsuń